putrajaya owh putrajaya~

120709 1400pm

uwaaaa..rase cm kejap je duk umah
xpuas pun lagi.xpanas punggung lagi duk kat umah
tp demi komitmen, kene paksekan diri jugak blk putrajaya
isk dlm ati ni terdetik
nape la putrajaya bukan kat johor kan?
hurm.. [kesedihan yg melampau]

bertransportkan bas S&S aku gagahkan diri
untuk pulang ke putrajaya
tp bas yang aku naik, hanye sampai aitam je
perjalanan yang mendebarkan
dimana aku akan berdepan dengan mcm-mcm yang bakal aku tempuh

sebelum kol3ptg aku selamat sampai di tol aitam
ke rumah cik aizuddin dulu sbb aku blk same-same beliau
jumpe mama jumpe ayah
keadaan menjadi kool bile aku mule kepoh-kepohkan diri

lepas aizuddin siap berkemas
kami ke rumah along plak
uwaaaa rindu sama adik nina n akmal
shumell nye derang
seperti mau bawa pulang ke putrajaya
tapi apekan daya aku untuk membawa si shumell itu
adik nanges-nanges nak ikut
cian adik

perjalanan diteruskan [memulakan perjalanan pulang ke putrajaya]
berenti di r&r pagoh untuk membeli "asap"
aku plak ternampak durian dan rambutan
sungguh menggiurkan
keputusan muktamad dibuat
durian beli rambutan pn beli
best~~

perjalanan diteruskan lagi
berenti r&r ayer keroh untuk solat
pas solat aku terjumpe plak kawan skolah lame
hehehe bangge sbb die masih knal aku
dia pn dlm perjalanan pulang ke wangsa maju
huhu
disebabkan persekitaran yang busuk
kitorang membatalkan niat untuk menikmati durian

perjalanan diteruskan lagi
hentian demi hentian kami lewati
akhirnye amek keputusan bnti makan durian kat r&r seremban
waaaa sangat bes
lagak seperti pasangan yang romantik
makan durian ditepi jalan
boleh ke terime?
isk isk isk
sungguh kurang sopan~

[cik aizuddin si sifu pengopek durian]


[saye yang hanye tau makan durian.yummy~]


[nyum..nyumm~]


[makan sampai kenyang~]

pas durian langsai dimakan, kami meneruskan perjalanan pulang

lewat jam 7.30pm saye selamat sampai di rumah

thanks to cik aizudd~ yang hantar saye pulang

4 comments:

WNA @ July 16, 2009 at 12:45 AM

siapakah jejaka itu?
:D

- joned - @ July 17, 2009 at 5:26 PM

agak-agak siapakah beliau? ngee~

WNA @ July 21, 2009 at 2:06 AM

dah tau dah :)

- joned - @ July 21, 2009 at 9:48 AM

tau ape ek?hehehe~