mood saye

saye tak tau cmne nk gamba kan mud saye hari ni
rase sangat hepi
hepi yang tak terkate
hepi yang tak blh nk dihuraikan
hepi yang..ntah la ek
tak tau nk ckp cmne

hr ni buang tebiat,aku bskirt labuh ke ofis
nape ek?


[saye yg sedang buang tebiat.kali ke3 bskirt]

sume pun sebab hepi sangat
sume pn sebab tak saba nk balik jb
hepinye!~

jb!tggu aku tau


smlm dapat panggilan dari rina
ajak berfutsal [ de friendly ngn johor ladies team]
waaaa da sebulan aku kt cni
bermakne da sebulan jugak aku xberfutsal
dan xbersukan
badan da tak fit seyh
mampu ke aku berlari kejar bola?
tu tak penting kot
yg penting aku dpt jmpe kawan2 futsal
rindu giler seyh kat dorang
sori kalau mlm esok aku xmampu main ngan baik




[ni sebahagian kawan-kawan yg saye rindu..saye dimaklumkan de tambahan player.ciao!]

td aku da mesej yem ajak die turun
die mungkin turun
coach aku la tu.huhu

waaa ahad plak my xskulmet nk kawen
waaa bes nye sume kawan2 aku nk kawen da
tahniah to my dearest farah hamizah~

minggu ni memang penuh ngan aktiviti~

skrg ni kol 4.00ptg
bermakne lagi 1jam aku nk beredar dari bumi putrajaya ni
yahoooooo!~

gembira yang xdapat digmbarkan :)

2 comments:

@Fr!^n@ @ August 3, 2009 at 4:08 PM

alahai..
chumelnya dye pakai skrit itu..
tergoda ai taww...
:)
heeee patutla.. encik aizud bersinar2 je mukanyaa... ahahahahah :P

btw... june.. thanks taw datang... really appreaciate it..

- joned - @ August 4, 2009 at 10:58 AM

shumell ke dear?
malu i tau
sesaje buang tebiat
pehal ntah hr tu.ngahaha~

en aizudd bersinar2 kew?
xde makne nye ek huhu

welkam dear
thanks sbb xlupe i
hehehe~