hari ujung minggu ke2
bangun-bangun pagi, aku tkejut jap
ingat kan aku kat mane
rupenye atas katil umah cik im
termamai jap
mane tak nye, bangun2 kat tempat lain
nasib baik ingatan aku cpt bfungsi
pas subuh aku ketiduran semula
syok sangat [isk patut ah rezeki liat masuk]
hehehe terok btl
kat kol9 jugak la aku tersedar
[isk anak dare ape la aku ni kn.ngee~]
bgn2 je dpt msj
'dear, tanye cik im jusco cheras tu same ngan jusco tmn maluri?'
'tak, lain kot.cik im xde ah.nape?'

'alamak,saye da tersalah jalan...hurm'
niat untuk amek aku pulang, nmpknye terkubur cm2 je
its kay dude~

pagi tu tak wtpe pn
bangun2, aku mandi pas2 tgk tv
syok...
cik im g mesyuarat..jap lg cik ain pn follow
kuar g mesyuarat agong ape ntah..
pas rase perut da berdangdut aku ke dapor
yummy~
bubur..mkn plak ngan asam pedas ayam,ade sambal ketok
perghhh yummy nye~
aku pn makan..[org ckp rezeki jangan ditolak]
pas mkn tgk tv..
tak blh nk wt aktiviti lain selain tgk tv sambil berbaringan
dan bermesejing~

lewat petang, pas abes mesyuarat, cik im anta aku pulang
selamat pulang junaidah~

agenda seterusnye adelah
teng..tengg..tengg...

'saye da kat bawah ni'
fon berhiphop
amboi cam epi je kan budak nih
dating time.ngee~

lokasi : pesta flora~
niat dihati beliau adalah mencari hadiah utk mama
anak orkid
tetapi kecewa sbb tak tau yg mn dan cmne
niat terpakse dibatalkan
abes sume tempat kami pusing
jalan-jalan
gamba-gamba
makan-makan
dating-dating
syok...
pas2 tgk belon panas
niat dihati mmg la nak naik walau tak tinggi
tapi nk kene berator..perghh malas weyh
pape pn mmg syok~

da pnat..da lapo kitorg lepak alamanda
makan-makan sampai kenyang
[meatball besh~]
pas2 kitorg layan muvi
cte setem
hehehehe
tak rugi woo tgk
mane taknye, ade bf aku blakon [afdlin shauki]
mmg khusyuk ah tgk
hehe abes muvie kol11 lebey
mmg pnat da mengantok ah
pastu blk umah dan tdo ah~
syokkk~







[pesta flora~]

3 comments:

WNA @ August 14, 2009 at 12:47 PM

lain ke jusco cheras gn tmn maluri?

- joned - @ August 17, 2009 at 8:13 AM

xceli bukan jusco cheras kt umah pkck june tu
tp jusco cheras selatan.hehehe
tp xtau la jusco cheras tu same ngn jusco maluri ke x
same kew?
hehehe~

Unknown @ August 31, 2009 at 11:12 AM

June... ada blog ke?
Awat tak habaq...
Kami pun rindukan june sekeluarga...