kesebukan waktu membataskan aku utk update blog tiap2 hari
mungkin mmg ni la 'alam pekerjaan' sebenar
yang memang bz dengan keje yang bertimbun
yang tak penah nk abes
bak kate p.ramlee 'selagi belum tutup mate, keje! keje! keje!' ngee~
blm siap 1 keje, keje lain da sampai
baru nk lege kepale otak keje da siap, dtg 1 lagi keje tanpa diundang
tp hari ni aku amek kesempatan jap
walaupun banyak keje tp aku rase buntu
buntu sebab tak tau nk wt camne lagi
nak wat keje lain plak, kene tggu dapatkan format baru
tapi matron plak takde 2 hari
makin buntu
dengan perasaan aku lagi
yang ntah aku pn tak tau
rase nak blk JB
rase nk ilangkan diri dari sume orang
rase nk sorang2
nk cari ketenangan
cari diri sendiri yang sebenar
sebab
aku rase kosong
rase keliru
rase terhina
rase seperti da tak diperlukan
mungkin mmg aku yang bersalah
dan aku perlukan masa
untuk mencari kekuatan
dan cari sape aku sebenarnye skrg
sbb aku pn cam da tak knal sape aku

maaf~

2 comments:

Aizuddin @ August 12, 2009 at 3:37 PM

semoga beroleh kekuatan tue
walau ape pun yg berlaku
tetap akan disokong
=)

tp...nak tanye nie
'fotmat' tue pe erk
perkataan ke sembilan
baris sebelas
bley xplain ?
thanx
huhu ~

- joned - @ August 12, 2009 at 3:46 PM

sape nk sokong ek?
sebab ade org tu da ragu2 dan tak yakin ah~

fotmat?sory
saye tak kesan pn word fotmat tu
lalalala~