[ kiri : ahmad akmal hafiz ~ 25.05.09 ]
[ kanan : atikah ~ 04.07.09 ]

minggu lepas aku blk jb sbb nk lepaskan kerinduan pade family
tapi hajat tak tercapai
sebab tak lepaskan selepas lepasnye
mane tak nye blk lewat
sampai-sampai umah, ptg kene teman kakak-kakak shopping
aku plak tak sempat nk shopping sebab kene jage bebudak kecik yg ikut
bawak derang g main sampai aku pn pokai
tp nasib dapat klem dr mama dan ummi derang
kayoo den kejap.huhuhu~





muhammad abdullah dan adlina zawani
venue : jusco tebrau~

malam berfutsal plak
waa seronok dapat melepaskan peluh yg terkumpul
menyahkan lemak-lemak yang dijana~
uhuk-uhuk~
pas2 hr ahad aku langsung tak blh bgn
akibat 1st time gastrik n demam
tp ape boleh buat kan
da ketentuanNya.redha aje ah~
pape pn aku sempat amek gamba si comel ni
mase ni pn akmal tgh demam pas kene cucuk
cian akmal..

pasni bulan 9, tak saba nk tggu lagi sorg baby
best nye..sangat meriah!~~
thn ni je dapat 3anak buah.best~~

**adik n harith je xde cte~

0 comments: