hari main aku~
hahaha
saje nk mulekan dengan gelak tawe
hr ni aku wt keje jap je
sebab ape..sebab....
just 2 words
|
|
|
|
|
v

skati ah
hehehe bley ke cm2?

hr ni tak tau nape tergerak ati nk aktifkan fb
da de lame da cume mmg malas nk aktifkan diri
hr ni pn, adelah kali ke3 aku on fb ni
add fren, bbalas komen, mesej
uwaaaa
dapatla tau kaba berite kawan2
paling lame aku bnti kat page kak sue
waaa rindu btl kat wawan, kakak n haziq
da setahun lebey jugak la tak jumpe
bile la derang nk blk mesia
da rindu bangat nih
huhu~

[syed haziq hilmi]

[sharifah nurul fatini ]

[syed hazwan hilmi]

[ ni la 3 beradik yg aku rindu sangat]

wawan nye pose sume menggode
kak sue n abg syed, cpt2 abeskan phd
t blh blk mesia cepat.rindu~.hehe~

2 comments:

Aizuddin @ August 13, 2009 at 5:07 PM

hehe ~
mari lah kite bermain
tp...ada kejer plak
huhu ~

- joned - @ August 14, 2009 at 8:44 AM

nk main ape ek?
lalalalala~
[sambil bersiul-siulan~]