hr ni aku register blog ni..ni pn atas permintaan my fren,sya..=) tq sya atas awak nye dorongan..acecececece... (minah ni da cinta pd dunia IT) aku tak tau le plak nk tulis pe.. sbb mmg malas bab2 cam mengarang2 ni.huhu tapi belum cuba belum tau..betul tak?tapi kan..org lain blh ke view blog aku ni? konpius jap..watpe share macam2 kan kalau tak blh dibace oleh org lain? pape la..asalkan aku dapat lepaskan benda yg terbuku kat dada.. wah5 cam bermasalah sangat je aku..tp wat mase ni byk masalah pn.. as a student practical,aku kene la wat projek..kene wat sstem.. "sistem inventori dan harta modal.." tak tau le nk wat cmne.tp nasib baik wat 2 org.. dia de 6bab..aku wat 3bab n my partner wat 3bab.. tak tau le hasilnye camne..mase makin suntuk ni..risau2 jugak. tp tak siap2 lagi sistem aku..bosannye.....haahahahah pape pn gud luck pada all my fren..student practical FTM UUM...caiyuk2.. jgn mudah serah kalah k..berusaha sehingga akhir..miss u all.... ~~joned_greenlollipop

1 comments:

Norsya @ August 10, 2007 at 2:52 PM

Bagus..tahniah..hehehe