hahaha 1st skali nk gelak.. tu menunjukkan aku hepi.. tapi aku hepi ke? ntah le. no komen... pe nk cakap ye..nk cite pasal kejadian semalam la.. kejadian yg takde kene mengena ngan aku.. tp menyakitkan ati jugak la.. sbb terpakse menahan lapa yg lame.huhu.. cam biase semalam aku balik praktikal naik bas.. bas awam.. yela pe guna kemudahan awam disediakan, kalau kite tak manfaatkannye.. btl tak? huhu maka terjadila cerita.. bas yang ditunggu-tunggu da pun sampai. aku ngan kak fazida(my fren yang selalu balik same) pn naik la bas tu.. *no bas tak blh di beritahu atas sbb2 tertentu. huhu.. pas bayar tambang kami pun duduk di kerusi yang disediakan.. jalan punye jalan bas tu, skali kene tahan dengan jabatan alam sekitar kat skudai kiri...punye la lame aku nk menunggu derang wat checking, sakit ati la jugak..da la tgh kelaparan yang amat sangat mase.. tp aku tahan jugak dengan penuh kesabaran.... ntah ape yg dibualkan oleh dreba bas dan org jab alam sekitar tu pn aku tak tau sbb aku kat dalam bas je.. aku hanya mampu jadi pemerhati gelagat mereka.huhu.. kejap lagi naik sorang org jab alam sekitar ni bawak sehelai kertas A4 dan terus tampal kat depan cermin bas.. aku pn duk sebuk memerhati ape yg ditulis pada kertas tu.. rupe2nya 'KENDERAAN INI DILARANG BEROPERASI' disebabkan asap hitam. hahahahaha mase tu mmg tergelak la jugak.. nasib baik tak kene turun.. yela da tak dibenarkan beroperasi lagi nk wat camne kan. nasib baik bas tu jalan semula n wat selambe. huhu... pastu cian kat sape2 yg naik bas lepas bas dikuarantin..derang kene marah.. mungkin disebabkan dreba bas tu da bengang kot... meh kite gelakkan dia.. hahahahahaha.. kesimpulannye JAGA ALAM SEKITAR.. SAYANGI ALAM SEKITAR.. CINTAI LA DUNIA KITE..=)
~~joned_greenlollipop

1 comments:

Norsya @ August 17, 2007 at 8:59 AM

laa..lawaknye bas yg awj=k naik tuh...hehehe..Sama2 jg Alam Sekitar