ni la lelaki
aku sebenarnye malas nk bebel lagi
rasenye da berbuih mulut aku ni bebel
tapi bf aku xamek port jugak
nk kate xpaham ape aku bebel, da besar
da blh nk nilai bnda slh or btl
kalau kawenkan pn da boleh dapat 5anak
ceh memandai je aku ni
mule la kalau da mengarut

bf aku ni de 1 tabiat
dimane kalau bnti kat trafic lite ke
nk parking ke
benti dikawasan sesak yg jem ke
suke sangat beliau himpit terlalu dekat
mmg sangat dekat la
bukan kate 1cm
tp mungkin 1mm je jarak ngan kete depan

bukan tak penah bergesel ngan kete
penah jugak
kete tu pn da siap bertanda
bukan skali tau~
2 3kali la jugak rasenye
ingatkan da insaf
da serik..eyh tak jugak
ni mmg saje nk wt aku bebel panjang
kan kan kan?

nk dijadikan cite
td pas blk dr bank
nk parking
undur punye undur
" tok!! tok!! tok!! "

amek ko.org da ketuk cermin belakang
bf aku ni dgn muke xbersalah pn turun
tp setahu aku mase undur td xde plak dgr bunyik bdendum
hurm
tapi aku malas turun
bukan pe..panas.haha kejam kan aku
ntah ape ntah yang dibebel
lame jugak
pas2 bf aku msk kete blk
kejadian yg hangat diluar diceritakan kembali
mamat tu lebih plak
padahal langsung takde palit kecalaran
bak kate bf 'nk cr dwet lbh la tu'
yela..bajet blh la pow bf aku kn
kunun2 ganti rugi kete
huh! hamprak punya jantan!
isk bulan-bulan pose
saje je nk wt aku tambah dose..huhu

sebenarnye aku rase la
td tu cam bf aku xde pn langgar kete mamat tu
sbb kalau langgar
kompem aku yg peka ni akan dengar bunyi pelanggaran tu
tapi mmg langsung xde

tapi pape pn
aku nk ingat kat kawan2 aku sume
xpayah la nk bawak kete n himpit dekat2
kan mase amek lesen dl la belajar
jaga jarak
pastikan anda di jarak yang selamat

dan
selamat menyambut hari raye

muahh~ sayang sume^

d[^u^]b

4 comments:

@Fr!^n@ @ September 12, 2009 at 10:10 PM

sayang kamoo juee.. :)
hee.. kepada bf joned.. sila la ikut cakap cik jun buat sekian kalinya.. sesungguhnya nasihat yang diberikan amatlah bernas dan amat berguna...
jgn degill mmmg nampak cam perempuan particular.. but then.. ianya mendatangkan kebaikkan juga.. kan joned kan kan...

hee.. ape pun.. drive safely ke kampung nnt... :)

- joned - @ September 14, 2009 at 5:11 PM

hehe betul tu cik rina
saye bebel demi kebaikan
td pn die wt lagi tau
rapat2 ngan kete depan
bile saye bebel,die kate xde org
isk geram btl
huk3~

sayang kamu juge~

adawiyah @ September 16, 2009 at 8:39 AM

oit si joned...ape lagik link arr aku yg besh ni...hihih...kepada bf joned seandainye joned bebel...tros pure2 jadik org pekak...ngahahaha!!!...bf joned tuh sape ekk...nak knl bleh??heeeee

Cik Qemm @ November 1, 2009 at 1:00 AM

june,dgr khabar nk kawen dah?
:D